Menedżer jako coach

Jednym z podstawowych założeń naszych warsztatów jest fakt, że dobry menedżer jest nie tylko osobą rozdzielającą zadania, czy rozliczającą z wykonanej pracy, lecz jest także przewodnikiem zespołu. Dobry menedżer zna mocne i słabe strony członków swojego zespołu i potrafi dostosować plan działania tak, by w pełni wykorzystać potencjał każdej z osób i umożliwić im efektywny rozwój. Na naszym szkoleniu pokażemy Ci, czym jest coachingowy styl zarządzania i jak wykorzystać go w praktyce. Wspólnie popracujemy także nad Twoimi kompetencjami komunikacyjnymi, które stanowią punkt wyjścia do skutecznego zarządzania grupą ludzi.

  • Realizacja szkolenia uwzględnia zasady bezpiecznej obsługi klienta w czasie Covid.
  • Szkolenie realizujemy również w formule szkolenia online.

WYBIERZ SWÓJ TERMIN

16 września 2020

ZŁ990
790
00
  • Promocja do 30.09.2020r.

16 listopada 2020

ZŁ990
790
  • Promocja do 30.09.2020r.

UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:

  • Istocie coachingu, jak również roli szefa jako coacha względem swoich pracowników.
  • praktycznych narzędziach, metodach i technikach potrzebnych w procesie coachingu.
  • Przedstawienie uczestnikom wielu praktycznych przykładów oraz sytuacyjnych case’ów.
  • Sposobach radzenia sobie z sytuacjami trudnymi, problemami, z oporem.
  • Metodach rozmów z pracownikami.

UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Dotyczące coachingu w zarządzaniu pracownikami.
  • Wykorzystania coachingu (dla pracownika, szefa, firmy) – jako silnego narzędzia menedżerskiego.
  • Podnoszenia efektywności pracy pracowników oraz zespołów, poprawiania atmosfery w środowisku pracy i lepszych relacji społecznych w firmie.
  • Konstruktywnej rozmowy z pracownikiem.
  • Budowy kultury dialogu i szacunku do pracownika.
  • Wpływające na pobudzenie wśród pracowników odpowiedzialność za efektywność organizacji.

ADRESACI SZKOLENIA:

  • Menedżerowie.
  • Pracownicy działów personalnych.
  • Szefowie projektów.
  • Osoby zainteresowane rozwojem zawodowym oraz tematyką szkolenia.

Menedżer jako coach

09:30 – 10:00 Rozpoczęcie szkolenia, ustalenie celów i potrzeb uczestników w zakresie praktyki w roli bycia menedżerem na członków zespołu.

10:00 – 11: 00 Moduł I  Menedżer jako coach–  przygotowanie do sesji coachingowych

  • Rola menedżera jako coacha: na czym polega coaching, jakich sytuacji może dotyczyć (rozwój, delegowanie, motywowanie, korygowanie, interwencja).
  • Korzyści dla firmy, menedżera oraz pracownika.
  • Etapy pracy coacha menedżera.
  • Model pracy coachingowej SFA.
  • Kontrakt menedżer coach i pracownik.
  • Przygotowanie menedżera do bycia coachem pracowników – kluczowe kompetencje menedżera coacha.
  • 10 zasad i 10 przykazań dla menedżera w roli coacha.

11:00-11:15 Przerwa

11:15 – 13:00 Moduł II Menedżer jako coach – narzędzia do pracy coachingowej

  • Narzędzia do pracy coachingowej z pracownikiem. Omówienie możliwych narzędzi i zastosowań.
  • Komunikacja werbalna oraz niewerbalna w pracy menedżera coacha.
  • Model DISC – kodowania i dekodowanie.
  • Rola pytań otwartych oraz aktywne słuchanie w roli menedżera coacha.
  • Wyznaczanie zadań rozwojowych. Dyskusja. Arkusz lidera.
  • Piramida poziomów logicznych Diltsa.
  • Model zmiany Kurta Lewina.
  • Krzywa Fischera.
  • Model Coach – struktura rozmowy coachingowej.
  • Model STORM – ustalanie celów i planu działania.
  • Wyznaczanie celów coachingowych – model GROW.

13:00-13:40 Przerwa obiadowa

13:40 – 15:00 Moduł II Menedżer jako coach – narzędzia do pracy coachingowej

  • Feedforward a feedback – zastosowanie podczas sesji coachingowych.
  • Model STAGES – przekazywanie informacji zwrotnej między sesjami.
  • Model GOLD – gdy błędy stają się lekcjami.
  • Model SCORE – weryfikacja zasobów i efektów.
  • Model pytań C5 – mniej, więcej, inaczej.
  • Arkusz SMART – planowanie działania.

15:00- 15:10 Przerwa

15: 10 – 16:00 Moduł III Menedżer jako coach – dobre praktyki

  • Błędy i ryzyka z jakimi wiąże się rola menedżera coacha.
  • Przygotowanie do trudnych sytuacji w roli menedżera coacha takich jak brak zaufania, opór, obawa przed błędną oceną, prokrastynacja.

 

16:00 – 16:30 Podsumowanie szkolenia online i spis dalszych działań. Zadanie do wykonania dla chętnych.

CENA ZAWIERA:

  1. Szkolenie z komunikacji realizowane w samym centrum Warszawy.
  2. Materiały szkoleniowe dotyczące komunikacji oraz pakiet konferencyjny – notes, długopis, teczka.
  3. Serwis kawowy premium (sok, woda, ciasto, owoce).
  4. Dwudaniowy obiad (menu do wyboru).
  5. Certyfikat – zaświadczenie o odbyciu szkolenia z zakresu komunikacji interpersonalnej.
  6. Możliwość odbycia e-mentoringu z trenerem z zakresu tematu szkolenia, przez miesiąc od dnia szkolenia – z zakresu komunikacji interpersonalnej.
  7. Kupon 20% rabatu od ceny katalogowej na udział w kolejnym szkoleniu otwartym ważny 3 miesiące od daty udziału w pierwszym zakupionym szkoleniu.

CENA PROMOCYJNA:

  1. Szkolenia otwarte realizowane do końca 2020 roku zakupisz w cenie promocyjnej – sprawdź naszą propozycję.
  2. Przy grupowym zgłaszaniu pracowników z Twojej firmy na szkolenie otwarte z komunikacji, otrzymasz dodatkowy rabat 20% od ceny katalogowej dla drugiej i każdej kolejnej osoby zgłaszanej.

Rabaty nie łączą się z innymi promocjami.

UZYSKAJ DOFINANSOWANIE:

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR)

Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia –  http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie – skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR.

  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS)

Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę.
Dowiedz się więcej – http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy

Trenerzy

Iwona Firmanty

Trener biznesu/ Psycholog/ Socjolog/Coach ICC

Od ponad trzynastu lat prowadzi szkolenia i projekty oceny kompetencji dla biznesu. Posiada wieloletnie doświadczenie korporacyjne, które zdobywała w działach Human Resources, sprzedaży i obsługi klienta. Prowadzi szkolenia i sesje coachingowe głównie dla kadry menedżerskiej. Jest jedną z głównych i najbardziej uznanych specjalistek z zakresu typy osobowości zgodnie z metodologią DISC/kolory osobowości.

MONIKA FIRMANTY NAUWELARES

rener biznesu/ Coach ICC Certyfikowany konsultant Extended DISC

Specjalizacja w Human Skills oraz projekcie Sukces Kobiety Biznesu: Szkolenia z zakresu komunikacji i współpracy zespołowej z uwzględnieniem typologii Extended DISC. Szkolenia z zakresu zarządzania zespołem. Szkolenia z zakresu automotywacji do zmiany i realizowania celów zawodowych. Szkolenie z zakresu kreowania wizerunku. Szkolenia z zakresu savoir-vivre. Szkolenia dla kobiet z zakresu pewności siebie oraz asertywności. Coaching. Jest jedną z głównych i najbardziej uznanych specjalistek z zakresu typy osobowości zgodnie z metodologią DISC/kolory osobowości.

Iwona Firmanty

Dyrektor Zarządzająca/ Trener biznesu/ Psycholog/ Socjolog/Coach ICC

Doświadczenie zawodowe:

  • Założyłam firmę Human Skills. wyróżnioną jako firma szkoleniowa 2019r. przez Gazetę Finansową.Posiadam wieloletnie doświadczenie korporacyjne, które zdobywałam w działach Human Resources, sprzedaży i obsługi klienta.Od kilkunastu lat prowadzę szkolenia i projekty rozwojowe dla biznesu.
  • Prowadzę szkolenia i sesje coachingowe głównie dla kadry menedżerskiej.
  • Założyłam również  projekt motywacyjno–szkoleniowy dla kobiet –  Sukces Kobieta Biznesu. Główne cele tego projektu są skoncentrowane są wokół budowania projektów Women’s network, wzmacniania kobiecej siły, budowania własnej marki oraz kreowania wizerunku kobiet w biznesie dla takich firm jak: British American Tabacco Polska Sp. z o.o.; Otis Sp. z o.o., Carrier Chłodnictwo Polska Sp. z o.o., Carierr Polska Sp. z o.o., UTC Manufacturing Polska Sp. z o.o.; Procter&Gamble Sp. z o.o. i EDF Polska S.A.

Metody pracy:

  • W pracy na sali szkoleniowej lub podczas sesji indywidualnych, skupiam się na praktycznym przekazaniu sprawdzonych narzędzi.
  • Preferuję podejście holistycznie – uczestnicy moich szkoleń cenią możliwość wykorzystania zdobytej wiedzy w życiu zawodowym oraz prywatnym.
  • Moje szkolenia cenione są nie tylko za wysoką jakość merytoryczną, ale również za przyjazną atmosferę pracy przy jednoczesnym nakierunkowaniu na efektywność oraz przedstawianiu bogatej skrzynki narzędziowej.

Media:

  • Wywiady z moim udziałem pojawiają się w miesięczniku „Zwierciadło”, „Sens” i nie tylko. Występuje w mediach m.in.: TVN, DDTVN, TVN Turbo, TTV, TVP2 „Panorama”, Polsat Cafe, Polsat, „Gazeta Wyborcza”, Wirtualna Polska, a także wypowiada się w radio.
  • Jestem współautorką książki „Po szczęście do pracy” i autorką książki „Jak upolować miłość” wydanej na zaproszenie Wydawnictwa Zwierciadło.

Moje specjalizacje:

  • Typy osobowości zgodnie z metodologią Extended DISC oraz kolory osobowości.
  • Komunikacja interpersonalna i budowanie relacji interpersonalnych.
  • Sztuka wystąpień publicznych.
  • Budowanie własnej marki wewnątrz organizacji.
  • Zarządzanie emocjami i rozwój inteligencji emocjonalnej.
  • Zarządzanie stresem.
  • Trening dla trenerów wewnętrznych.
  • Executive coaching, Job/Work coaching, Life coaching, Team coaching.
  • Zarządzanie zespołami i współpraca zespołowa.
  • Skuteczny i zdrowy szef.
  • Projekty HR, w tym rekrutacje oraz realizacja projektów Assessment oraz Development Centre.
  • Szkolenia dla kobiet w projekcie Sukces Kobiety Biznesu.
  • Z pasji prowadzi zajmuje się tematem psychologii miłości.

Kwalifikacje:

  • Magister Psycholog.
  • Magister Socjolog kompetencji społecznych.
  • Certyfikowany Coach International Coaching Community.
  • Certyfikowany konsultant narzędzia diagnostycznego Extended DISC.
  • Certyfikowany facylitator metody POINTS OF YOU®.

Prowadziłam projekty szkoleniowe dla takich firm jak:

Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A., Essilor Optical Laboratory Polska Sp. z o.o., PSA Finance Polska Sp. z o.o, NIKON Polska Sp. z o.o., Iron Mountain Polska Sp. z o.o., Politechnika Wrocławska, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, EDF Polska S.A.; Urząd Do Spraw Cudzoziemców; Ministerstwo Sprawiedliwości; Ministerstwo Skarbu Państwa; Ministerstwo Spraw Zagranicznych; Urząd Komunikacji Elektronicznej; Narodowy Bank Polski; Deutsche Bank; PZU S.A., T.U. Euler Hermes S.A; Royal Bank of Scotland; Open Finance; ING Lease, INTER POLSKA S.A.; MONDI Świecie S.A, Sony Poland Limited, PHILIPS Polska Sp. z o.o.; Robert Bosch Sp. z o.o., KGHM Polska Miedź S.A; 3M; IKEA S.A.; Bridgestone Stargard Sp. z o.o. Poland, INDITEX; Procter&Gamble Polska; NUTRICIA Polska Sp. z o.o., Trec Nutrition Sp. z o.o. ; British American Tabacco Polska Sp. z o.o.

Zapisz się na szkolenie :

Menedżer jako coach

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.