Sukces w komunikacji z trudnym rozmówcą

Komunikacja szczególnie w dzisiejszych czasach ma kluczowe znaczenie. Większość relacji międzyludzkich skupia się na szybkiej wymianie informacji. Warto znać skuteczne narzędzie w zakresu komunikacji, jakim jest typologia G.Junga, sugerująca jak można trafnie dobrać odpowiednie słowa do danej osoby. Dzięki tej wiedzy można przygotować się do trudnych rozmów z wymagającym rozmówcą.

Każdy z nas bywa trudnym rozmówcą ale co innego jeżeli jest to przejściowa reakcja na codzienne wydarzenia a co innego, gdy każdego dnia mamy doczynienia z kimś, kto zabiera nam energię do działania…

szkolenie na zamówienie

Na zamówienie

  • Poniższe szkolenie realizujemy również w formie szkolenia otwartego oraz w formie konsultacji.

SZKOLENIE: SUKCES W KOMUNIKACJI Z TRUDNYM I WYMAGAJĄCYM ROZMÓWCĄ

Uczestnicy nabędą wiedzę z zakresu komunikacji z trudnym i wymagającym rozmówcą o:

  • Typach osobowości.
  • Zasadach komunikacji.
  • Dopasowaniu komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
  • Zasad komunikacji z trudnym rozmówcą.

Uczestnicy nabędą umiejętności z zakresu komunikacji z trudnym i wymagającym rozmówcą:

  • W zakresie komunikacji interpersonalnej.
  • Technik wywierania wpływu.

Uczestnicy pogłębią kompetencje z zakresu komunikacji z trudnym i wymagającym rozmówcą związane z:

  • Komunikacji ustnej.
  • Komunikacji pisemnej.
  • Budowaniu relacji interpersonalnej.
  • Skoncentrowaniu na realizację celów.

PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA:

  • Typy osobowości wg Junga/Hartmana – test.
  • Zasady doboru mowy ciała, tony głosu i określonych sformułować do danych typów osobowości.
  • Zdefiniowanie rodzajów utrudnień w komunikacji z wybranymi osobami.
  • Zdefiniowanie osobistych celów w komunikacji i relacji z wybranymi osobami.
  • Propozycje technik komunikacji z trudnym szefem, klientem oraz bliskim otoczeniem.
  • Możliwości w komunikacji z wampirami energetycznymi i osobami o zaburzeniach psychopatycznych.
  • Dyskusja z trenerem i wypracowanie planu działania.

ZAPRASZAM DO LEKTURY WPISÓW NA BLOGU:

Jak Współpracować Z Trudnym Szefem? Szef To Też Człowiek

Trenerzy

Iwona Firmanty

Trener biznesu/ Psycholog/ Socjolog/Coach ICC

Od ponad trzynastu lat prowadzi szkolenia i projekty oceny kompetencji dla biznesu. Posiada wieloletnie doświadczenie korporacyjne, które zdobywała w działach Human Resources, sprzedaży i obsługi klienta. Prowadzi szkolenia i sesje coachingowe głównie dla kadry menedżerskiej. Jest jedną z głównych i najbardziej uznanych specjalistek z zakresu typy osobowości zgodnie z metodologią DISC/kolory osobowości.

Iwona Firmanty

Dyrektor Zarządzająca/ Trener biznesu/ Psycholog/ Socjolog/Coach ICC

Doświadczenie zawodowe:

  • Założyłam firmę Human Skills. wyróżnioną jako firma szkoleniowa 2019r. przez Gazetę Finansową.Posiadam wieloletnie doświadczenie korporacyjne, które zdobywałam w działach Human Resources, sprzedaży i obsługi klienta.Od kilkunastu lat prowadzę szkolenia i projekty rozwojowe dla biznesu.
  • Prowadzę szkolenia i sesje coachingowe głównie dla kadry menedżerskiej.
  • Założyłam również  projekt motywacyjno–szkoleniowy dla kobiet –  Sukces Kobieta Biznesu. Główne cele tego projektu są skoncentrowane są wokół budowania projektów Women’s network, wzmacniania kobiecej siły, budowania własnej marki oraz kreowania wizerunku kobiet w biznesie dla takich firm jak: British American Tabacco Polska Sp. z o.o.; Otis Sp. z o.o., Carrier Chłodnictwo Polska Sp. z o.o., Carierr Polska Sp. z o.o., UTC Manufacturing Polska Sp. z o.o.; Procter&Gamble Sp. z o.o. i EDF Polska S.A.

Metody pracy:

  • W pracy na sali szkoleniowej lub podczas sesji indywidualnych, skupiam się na praktycznym przekazaniu sprawdzonych narzędzi.
  • Preferuję podejście holistycznie – uczestnicy moich szkoleń cenią możliwość wykorzystania zdobytej wiedzy w życiu zawodowym oraz prywatnym.
  • Moje szkolenia cenione są nie tylko za wysoką jakość merytoryczną, ale również za przyjazną atmosferę pracy przy jednoczesnym nakierunkowaniu na efektywność oraz przedstawianiu bogatej skrzynki narzędziowej.

Media:

  • Wywiady z moim udziałem pojawiają się w miesięczniku „Zwierciadło”, „Sens” i nie tylko. Występuje w mediach m.in.: TVN, DDTVN, TVN Turbo, TTV, TVP2 „Panorama”, Polsat Cafe, Polsat, „Gazeta Wyborcza”, Wirtualna Polska, a także wypowiada się w radio.
  • Jestem współautorką książki „Po szczęście do pracy” i autorką książki „Jak upolować miłość” wydanej na zaproszenie Wydawnictwa Zwierciadło.

Moje specjalizacje:

  • Typy osobowości zgodnie z metodologią Extended DISC oraz kolory osobowości.
  • Komunikacja interpersonalna i budowanie relacji interpersonalnych.
  • Sztuka wystąpień publicznych.
  • Budowanie własnej marki wewnątrz organizacji.
  • Zarządzanie emocjami i rozwój inteligencji emocjonalnej.
  • Zarządzanie stresem.
  • Trening dla trenerów wewnętrznych.
  • Executive coaching, Job/Work coaching, Life coaching, Team coaching.
  • Zarządzanie zespołami i współpraca zespołowa.
  • Skuteczny i zdrowy szef.
  • Projekty HR, w tym rekrutacje oraz realizacja projektów Assessment oraz Development Centre.
  • Szkolenia dla kobiet w projekcie Sukces Kobiety Biznesu.
  • Z pasji prowadzi zajmuje się tematem psychologii miłości.

Kwalifikacje:

  • Magister Psycholog.
  • Magister Socjolog kompetencji społecznych.
  • Certyfikowany Coach International Coaching Community.
  • Certyfikowany konsultant narzędzia diagnostycznego Extended DISC.
  • Certyfikowany facylitator metody POINTS OF YOU®.

Prowadziłam projekty szkoleniowe dla takich firm jak:

Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A., Essilor Optical Laboratory Polska Sp. z o.o., PSA Finance Polska Sp. z o.o, NIKON Polska Sp. z o.o., Iron Mountain Polska Sp. z o.o., Politechnika Wrocławska, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, EDF Polska S.A.; Urząd Do Spraw Cudzoziemców; Ministerstwo Sprawiedliwości; Ministerstwo Skarbu Państwa; Ministerstwo Spraw Zagranicznych; Urząd Komunikacji Elektronicznej; Narodowy Bank Polski; Deutsche Bank; PZU S.A., T.U. Euler Hermes S.A; Royal Bank of Scotland; Open Finance; ING Lease, INTER POLSKA S.A.; MONDI Świecie S.A, Sony Poland Limited, PHILIPS Polska Sp. z o.o.; Robert Bosch Sp. z o.o., KGHM Polska Miedź S.A; 3M; IKEA S.A.; Bridgestone Stargard Sp. z o.o. Poland, INDITEX; Procter&Gamble Polska; NUTRICIA Polska Sp. z o.o., Trec Nutrition Sp. z o.o. ; British American Tabacco Polska Sp. z o.o.

Opinie o szkoleniu

Szkolenie przekazuje informacje jak dogadać się z trudnym człowiekiem - czy to wampir energetyczny, czy szef lekko psychopatyczny czy też inna mająca problem w komunikacji istota. Na każdego jest metoda. Podczas szkolenia dowiedziałam się jak dogadać się z trudnym członkiem mojej rodziny dzięki czemu nie marnuje już energii na nietrafione komunikaty. Trudny rozmówca rozumie to co chce zrozumieć i trzeba się przygotować na strategię w działaniu.

Wybrani Klienci, dla których trener zrealizowała szkolenia: 

Procter & Gamble Operations Polska Sp. z o. o.; Biuro Informacji Kredytowej S.A, Optex S.A., Metro Warszawskie Sp z.o.o, Orsted Polska Sp. z o.o., Otis Sp. z o.o., INTER Polska S.A., Macmillan Polska Sp. z o.o. , BENEFIA Ubezpieczenia Sp. z o.o. Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A., Ministerstwo Skarbu Państwa, Ministerstwo Sprawiedliwości, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Centrum Personalizacji Dokumentów MSW, Społeczny Instytut Wydawniczy Znak Sp. z o.o., GBI Partners Sp. z o.o., DTZ Polska Sp. z o.o., Fresenius Kabi Polska Sp. z o.o., BZ WBK AVIVA Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A., Atem Polska Sp. z o.o., LG Electronics Polska Sp. z o.o., Grupa Pracuj S.A., Fundacja DKMS; Edubroker; Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych; TYROLIT Poland Sp. z o.o.; Grupa Pracuj Sp. z o.o.; SKF Polska S.A.; IKEA Industry Poland Sp. z o.o.; eRecruitment Solutions Sp. z o.o.; Vaillant Saunier Duval Sp. z o.o., Freightliner PL, Urząd Ochrony Konkurensji i Konsumenta, Słodkie Upominki Sp. z o.o. Sp. K., Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, Ministerstwo Obrony Narodowej, BMW Financial Services Polska Sp. z o.o., Lux Med Sp. z o.o., Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie S.A.

zamów szkolenie :

Sukces w komunikacji z trudnym rozmówcą

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.