Budowanie marki osobistej w biznesie

Marka kojarzy Ci się wyłącznie z firmami oraz produktami? W takim razie pora zmienić Twoje myślenie! Słyszałeś o budowaniu osobistej marki? Jeśli nie, nic straconego. Human Skills to zespół specjalistów, którzy wyjaśnią Ci, dlaczego warto – a nawet trzeba – budować swój wizerunek i kreować własną karierę. Pomożemy Ci znaleźć sposób na to, by Twoje nazwisko zaczęło kojarzyć się z profesjonalizmem, kompetencjami, autorytetem w Twojej dziedzinie oraz niezawodnością i zaufaniem.
Personal branding, czyli budowanie osobistej marki, w dzisiejszych czasach stanowi dobrą inwestycję w skuteczne przekazywanie informacji o naszym potencjale i możliwościach. W szumie codziennych informacji warto wiedzieć, jak się wyróżnić. W zależności od stanowiska oraz celów zawodowych każda osoba może indywidualnie budować swoją osobistą markę. Warto jednak znać odpowiednie zasady, sposoby, by w szybszym tempie osiągnąć zamierzony rezultat. I to właśnie jest celem oferowanego przez nas szkolenia.
Kto może kreować osobistą markę? Każdy, kto chce zwiększyć pewność siebie oraz swoją efektywność zarówno zawodową, jak i osobistą. Nie jest to łatwe zadanie i wymaga opracowania przemyślanej strategii. Pomogą Ci w tym trenerzy Human Skills podczas 1-dniowego szkolenia. Musisz jednak pamiętać, że personal branding będzie wymagać od Ciebie dużego nakładu pracy oraz konsekwencji. Dlatego im wcześniej rozpoczniesz pracę nad budowaniem osobistej marki, tym lepiej!

WYBIERZ SWÓJ TERMIN

19 sierpień 2020

ZŁ740
590
00
  • Promocja do 30.09.2020r.

Cena promocyjna:

  1. Szkolenia otwarte realizowane do końca 2020 roku zakupisz w cenie promocyjnej – sprawdź naszą propozycję.
  2. Przy grupowym zgłaszaniu pracowników z Twojej firmy na szkolenie otwarte, otrzymasz dodatkowy rabat 20% od ceny katalogowej dla drugiej i każdej kolejnej osoby zgłaszanej. 

Cena zawiera:

  • Szkolenie realizowane w samym centrum Warszawy.
  • Materiały szkoleniowe oraz pakiet konferencyjny – notes, długopis, teczka.
  • Serwis kawowy premium (sok, woda, ciasto, owoce).
  • Dwudaniowy obiad (menu do wyboru) w stylowej restauracji Stara Kamienica.
  • Certyfikat – zaświadczenie o odbyciu szkolenia.
  • Możliwość odbycia e-mentoringu z trenerem z zakresu tematu szkolenia, przez miesiąc od dnia szkolenia.
  • Kupon 20% rabatu od ceny katalogowej na udział w kolejnym szkoleniu otwartym ważny 3 miesiące od daty udziału w pierwszym zakupionym szkoleniu.

Uzyskaj dofinansowanie na uczestnictwo w szkoleniu:

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR)

Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia –  http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie – skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR.

  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS)

Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę.
Dowiedz się więcej – http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy

Program szkolenia BUDOWANIE MARKI OSOBISTEJ W BIZNESIE Personal branding, strategie komunikacji, kreowanie wizerunku wewnątrz organizacji

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • Zasad przygotowania się do elevator pitch.
  • Zasadach budowania wizerunkuzgodnego z własną marką.
  • Zasadach budowania wizerunku osoby kompetentnej i profesjonalisty w swojej branży.
  • Zasadach komunikacji własnej marki w organizacji.
  • Technikach zwiększania poczucia pewności siebie.
  • Zasadach dyplomatycznej asertywności.
  • Koncepcji „tańca społecznego”.
  • Technikach PR(m.in. metodologia Simona Sinka, model GROW, EPU, RTB, analiza SWOT).
  • Elementarnych zasadachdress-codu i savoir-vire.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • Definiowania siebie jako marki.
  • Wystąpienia elevator pitch.
  • Kreowania wizerunku profesjonalisty w swojej branży.
  • Definiowania własnych silnych kompetencji.
  • Umiejętności mówienia o swoich obszarach do rozwoju.
  • Budowaniu prezentacji własnej osoby zgodnie z celem spotkania, prezentacji czy też wystąpienia.
  • Zwiększania swojej efektywności osobistej i zawodowej.

Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:

  • Autoprezentacją. 
  • Komunikacją interpersonalną.
  • Pewnością siebie i asertywnością w kontaktach biznesowych.
  • Efektywnością osobistą.

Adresaci Szkolenia

  • Kadra zarządzająca mająca na celu efektywne zarządzanie zespołami i budowanie wizerunku lidera.
  • Pracownicy działów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta.
  • Osoby mające na celu pracę nad budowaniem własnej marki w organizacji wyniku oceny okresowej lub feedbacku po projekcie AC/DC.
  • Osoby przygotowujące się do awansu lub zmiany ścieżki zawodowej.
  • Osoby zainteresowane zwiększeniem poczucia pewności siebie i świadomości własnych możliwości zawodowych.

Program szkolenia:

09:30 – 10:00 Rozpoczęcie, omówienie celów szkolenia oraz potrzeb uczestników z zakresu budowania marki w organizacji.

10:00 – 11:00  PERSONAL BRANDING – fundamenty budowania marki osobistej

  • Elevator speech – jak zachęcić drugą osobę do kontaktu z nami i jak mówić o swoich osiągnięciach językiem korzyści (indywidualne wystąpienia uczestników). Omówienie wraz z rekomendacjami
  • Dlaczego budowanie własnej marki w organizacji jest skuteczną drogą do sukcesów zawodowych? Omówienie czym jest strategia budowania własnej marki w organizacji.
  • Jakie są najczęstsze błędy w budowaniu osobistej marki pod kątem zachowania, wizerunku, ubrań, informacji w social media? Case study.
  • Twój wizerunek w miejscu pracy -jak dbać o swój wizerunek w miejscu pracy? Jakie komunikaty wysyłasz otoczeniu poprzez swój wygląd i zachowanie?
  • Powody, dla których warto inwestować w budowanie marki osobistej.

11:00 – 11:10 Przerwa

11:10 – 13:00 PERSONAL BRANDING – wybrane narzędzia do budowania marki osobistej

  • Elementy składowe marki osobistej. Arkusz koło marki.
  • Twoje potencjalnie mocne strony i obszary do rozwoju na bazie profilu koloru osobowości.
  • Jak system wartości, autentyczność i spójność ma wpływ na budowanie własnej marki. Arkusz wartości.
  • Siły hamujące związane z budowaniem własnej marki w organizacji czyli jak wzmocnić swoją pewność siebie i asertywność. Arkusz przekonań na swój temat.
  • Jak wyróżnić się na tle innych silnych marek – Twoje osobiste EPU.
  • Siły wspierające w zakresie budowania własnej marki w organizacji czyli jak uczyć się od lepszych od siebie bez utraty własnej autentyczności – benchmarking.
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej a współpraca zespołowa – jak być ekspertem w swojej dziedzinie bez naruszania postrzegania marki współpracowników?
  • Jak ocenić swój potencjał zawodowy – mocne strony i obszary do rozwoju? Arkusz kompetencji.
  • Jak ocenić oczekiwania pracodawcy względem stanowiska na jakim pracujemy lub chcemy pracować. Arkusz kompetencji.

13:00 – 13:40 Przerwa na obiad

13:40 – 15:10 PERSONAL BRANDING – kreowanie wizerunku

  • Jak w codziennej pracy przedstawiać swoje osiągnięcia, kompetencje i doświadczenie. Sposoby wyróżnienia się podczas spotkań, wystąpień, prezentacji oraz w mediach społecznościowych.
  • Zasady kreowania wizerunku profesjonalisty – jak wyglądać profesjonalnie w każdej sytuacji zawodowej?
  • Kryzysowe sytuacje i błędy – jak je przekuć w sukces. Praca na przykładach.

15:10 – 15:20 Przerwa

15:20 – 16:10 PERSONAL BRANDING –strategia działania

  • Do czego są nam potrzebne social media w kontekście budowania wizerunku? (Facebook/Instagram/LinkedIn/Twitter/Youtube).
  • Jak (nie)budować swojej marki w sieci (social media).
  • Przygotowanie planu działania pod kątem indywidualnej strategii marki osobistej.

16:10 – 16:30 Podsumowanie, przygotowanie planu budowania własnej  marki osobistej, ewaluacja, rozdanie dyplomów.

 

Trenerzy

Iwona Firmanty

Trener biznesu/ Psycholog/ Socjolog/Coach ICC

Od ponad trzynastu lat prowadzi szkolenia i projekty oceny kompetencji dla biznesu. Posiada wieloletnie doświadczenie korporacyjne, które zdobywała w działach Human Resources, sprzedaży i obsługi klienta. Prowadzi szkolenia i sesje coachingowe głównie dla kadry menedżerskiej. Jest jedną z głównych i najbardziej uznanych specjalistek z zakresu typy osobowości zgodnie z metodologią DISC/kolory osobowości.

RENATA WRONA

Trener biznesu i rozwoju osobistego/ Coach ICF/ Specjalista ds. PR

Managerka z 20 letnim doświadczeniem. Posiada wieloletnie korporacyjne doświadczenie w Public Relations i Marketingu, w budowania wizerunku firmy i marki osobistej. Na swojej zawodowej drodze obejmowała wiele stanowisk: Marketing Managera, Managera Komunikacji Marketingowej i Managera Public Relations oraz Właścicielki Agencji Public Relations.

MAŁGORZATA KARCZEWSKA

Trener umiejętności osobistych/ Psycholog/ Asesor

Od 2009 roku związana z branżą szkoleniową. W swojej pracy odpowiadała m.in. za koordynację kluczowych projektów firmy, wsparcie działu sprzedaży, współpracę z partnerami biznesowymi, trenerami, marketing oraz tworzenie dedykowanych ofert dla Klientów. Uczestniczyła w spotkaniach z Zarządami, w negocjacjach, czy w tworzeniu indywidualnych propozycji rozwojowych dla najważniejszych Klientów firmy. Regularnie współpracuje przy projektach rekrutacyjnych oraz rozwoju i oceny kompetencji – Assessment Center/Development Center pełniąc rolę asesora. Uczestniczy w bezpośrednich badaniach potrzeb szkoleniowych oraz satysfakcji pracowników. Doświadczenie w biznesie zdobyła pracując w firmie motoryzacyjnej, doradczej i szkoleniowej.

DOROTA SZCZEŚNIAK-KOSIOREK

Trener/ Ekspert ds. wizerunku i etykiety

Trener profesjonalnego wizerunku, etykiety biznesu, komunikacji i autoprezentacji z wieloletnim doświadczeniem. Doradca wizerunku osobistego, kolorystka. Właścicielka trzech marek na rynku szkoleniowym. Szczęśliwa żona i spełniona mama. Na co dzień pomaga menedżerom, sprzedawcom, konsultantom, prawnikom, sekretarkom, urzędnikom, inżynierom, przedsiębiorcom zwiększać zawodową skuteczność i budować wiarygodność w oczach klientów. Uczy komunikacji przez wizerunek oraz budowania marki osobistej w oczach klientów i pracodawców. Doświadczenie w biznesie zdobyła pracując w firmie motoryzacyjnej, doradczej i szkoleniowej.

Iwona Firmanty

Dyrektor Zarządzająca/ Trener biznesu/ Psycholog/ Socjolog/Coach ICC

Doświadczenie zawodowe:

  • Założyłam firmę Human Skills. wyróżnioną jako firma szkoleniowa 2019r. przez Gazetę Finansową.Posiadam wieloletnie doświadczenie korporacyjne, które zdobywałam w działach Human Resources, sprzedaży i obsługi klienta.Od kilkunastu lat prowadzę szkolenia i projekty rozwojowe dla biznesu.
  • Prowadzę szkolenia i sesje coachingowe głównie dla kadry menedżerskiej.
  • Założyłam również  projekt motywacyjno–szkoleniowy dla kobiet –  Sukces Kobieta Biznesu. Główne cele tego projektu są skoncentrowane są wokół budowania projektów Women’s network, wzmacniania kobiecej siły, budowania własnej marki oraz kreowania wizerunku kobiet w biznesie dla takich firm jak: British American Tabacco Polska Sp. z o.o.; Otis Sp. z o.o., Carrier Chłodnictwo Polska Sp. z o.o., Carierr Polska Sp. z o.o., UTC Manufacturing Polska Sp. z o.o.; Procter&Gamble Sp. z o.o. i EDF Polska S.A.

Metody pracy:

  • W pracy na sali szkoleniowej lub podczas sesji indywidualnych, skupiam się na praktycznym przekazaniu sprawdzonych narzędzi.
  • Preferuję podejście holistycznie – uczestnicy moich szkoleń cenią możliwość wykorzystania zdobytej wiedzy w życiu zawodowym oraz prywatnym.
  • Moje szkolenia cenione są nie tylko za wysoką jakość merytoryczną, ale również za przyjazną atmosferę pracy przy jednoczesnym nakierunkowaniu na efektywność oraz przedstawianiu bogatej skrzynki narzędziowej.

Media:

  • Wywiady z moim udziałem pojawiają się w miesięczniku „Zwierciadło”, „Sens” i nie tylko. Występuje w mediach m.in.: TVN, DDTVN, TVN Turbo, TTV, TVP2 „Panorama”, Polsat Cafe, Polsat, „Gazeta Wyborcza”, Wirtualna Polska, a także wypowiada się w radio.
  • Jestem współautorką książki „Po szczęście do pracy” i autorką książki „Jak upolować miłość” wydanej na zaproszenie Wydawnictwa Zwierciadło.

Moje specjalizacje:

  • Typy osobowości zgodnie z metodologią Extended DISC oraz kolory osobowości.
  • Komunikacja interpersonalna i budowanie relacji interpersonalnych.
  • Sztuka wystąpień publicznych.
  • Budowanie własnej marki wewnątrz organizacji.
  • Zarządzanie emocjami i rozwój inteligencji emocjonalnej.
  • Zarządzanie stresem.
  • Trening dla trenerów wewnętrznych.
  • Executive coaching, Job/Work coaching, Life coaching, Team coaching.
  • Zarządzanie zespołami i współpraca zespołowa.
  • Skuteczny i zdrowy szef.
  • Projekty HR, w tym rekrutacje oraz realizacja projektów Assessment oraz Development Centre.
  • Szkolenia dla kobiet w projekcie Sukces Kobiety Biznesu.
  • Z pasji prowadzi zajmuje się tematem psychologii miłości.

Kwalifikacje:

  • Magister Psycholog.
  • Magister Socjolog kompetencji społecznych.
  • Certyfikowany Coach International Coaching Community.
  • Certyfikowany konsultant narzędzia diagnostycznego Extended DISC.
  • Certyfikowany facylitator metody POINTS OF YOU®.

Prowadziłam projekty szkoleniowe dla takich firm jak:

Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A., Essilor Optical Laboratory Polska Sp. z o.o., PSA Finance Polska Sp. z o.o, NIKON Polska Sp. z o.o., Iron Mountain Polska Sp. z o.o., Politechnika Wrocławska, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, EDF Polska S.A.; Urząd Do Spraw Cudzoziemców; Ministerstwo Sprawiedliwości; Ministerstwo Skarbu Państwa; Ministerstwo Spraw Zagranicznych; Urząd Komunikacji Elektronicznej; Narodowy Bank Polski; Deutsche Bank; PZU S.A., T.U. Euler Hermes S.A; Royal Bank of Scotland; Open Finance; ING Lease, INTER POLSKA S.A.; MONDI Świecie S.A, Sony Poland Limited, PHILIPS Polska Sp. z o.o.; Robert Bosch Sp. z o.o., KGHM Polska Miedź S.A; 3M; IKEA S.A.; Bridgestone Stargard Sp. z o.o. Poland, INDITEX; Procter&Gamble Polska; NUTRICIA Polska Sp. z o.o., Trec Nutrition Sp. z o.o. ; British American Tabacco Polska Sp. z o.o.

Opinie o szkoleniu

„Bardzo potrzebne szkolenie, polecam każdej osobie. Iwona sprawnie przedstawia zasady budowania profesjonalnego wizerunku. Nawet nie zdawałem sobie sprawy, że na tyle elementów należy zwracać uwagę. Na pewno skorzystam z każdej rady. Wszystko wydaje się takie łatwe, ale dzięki ćwiczeniom u Iwony już wiem, że to nie jest takie łatwe. Poznałem narzędzia i mam plan działania jak budować swoją pozycję w firmie." "Najbardziej przydatna treść szkolenia dotycząca mówienia o swoich osiągnięciach z zaznaczeniem wartości dla przyszłego pracodawcy; Rozmowa o sobie i o swoich osiągnięciach; Evelator speech, dress code."

Szkolenie z zakresu BUDOWANIE MARKI OSOBISTEJ W BIZNESIE firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla pracowników takich firm jak:

 Telewizja Polska, Volkswagen Group Polska Sp. z o.o., Ericsson Sp. z o.o., Ernst&Young Usługi Finansowe. Audyt Sp. z o.o. Polska Sp. K., Immofinanz Polska, Opera Królewska, Kapsch, Cornelius Polska, Orsted Polska Sp. z o.o., Polska Organizacja Turystyczna, Gedeon Richter Polska Sp. z o.o., Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział ZUS w Warszawie.

Zapisz się na szkolenie :

Budowanie marki osobistej w biznesie

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.